Wehkamp annuleert PlayStation 5 pre-orders

De PlayStation 5 was gisteren voor een korte periode te bestellen bij Wehkamp. Na zowel telefonisch als via de chat contact te hebben gehad met twee verschillende medewerkers hebben we enthousiast twee exemplaren besteld.

Volgens beide medewerkers van de online warenhuis was de PS5 echt beschikbaar en zou het in de derde week van november uitgeleverd worden. Achteraf blijkt het te mooi om waar te zijn. Gisteravond zag ik verschillende berichten op Twitter dat pre-orders niet doorgaan. Wij hadden niets van Wehkamp vernomen en hoopte stiekem op goed nieuws. Toen besloten we zelf contact op te nemen en de berichten bleken helaas te kloppen.

We hebben zojuist de onderstaande e-mail ontvangen van Wehkamp dat de pre-order wordt geannuleerd.


Beste Yasin,

Je hebt onlangs een pre-order geplaatst voor de PS5. Helaas hebben we je bestelling moeten annuleren. Je kon door een fout van ons een pre-order plaatsen, terwijl we op dat moment niet meer konden leveren op de releasedatum. We snappen je teleurstelling en bieden onze excuses aan.

We storten je geld binnen twee werkdagen terug
Heb je deze bestelling al betaald, dan heb je het geld binnen twee werkdagen weer op je rekening staan. Heb je gekozen voor Achteraf betalen? Dan hoef je niks te doen.

Heb je nog vragen, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag. 

Met vriendelijke groet, 

Wehkamp

Het laatste nieuws

Gerelateerde artikelen