Simyo mag zich het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland noemen. Naast dat ze ANWB, KLM en Coolblue hebben verslagen zijn ze ook nog als eerste telecomprovider genomineerd voor deze prijs. Een geweldige prestatie!

Simyo klantvriendelijkste bedrijf

Een Sim Only- en Prepaid klant staan bij Simyo op één en dat wordt dus opgemerkt door de consumenten. Naast dat de consumentenbond sinds augustus 2013 de beste mobiele provider en een Net Promotor Score-score van +41 heeft met de meest tevreden klanten van alle telecomproviders. Mogen ze dit jaar ook de award voor klantvriendelijkste bedrijf van Nederland in ontvangst nemen.

SmartAgent MarketResponse (SAMR) en Beeckestijn Business School reiken elk jaar de award uit voor klantvriendelijkste bedrijf. Consumenten mogen dan willekeurig bedrijven kiezen en erop stemmen. Uit de 10 genomineerden is Simyo als winnaar verkozen!

“Wauw, hier zijn we echt heel blij mee en ook een beetje stil van. Dit is namelijk één van de belangrijkste klantenprijzen van Nederland. Juist omdat de klant bij ons altijd centraal staat, zijn we zo blij met het winnen van deze award”, vertelt Bart Versteijlen, General Manager van Simyo.

Meer informatie in de blog van Simyo.