Simyo is meest klantvriendelijke telecomprovider van 2015

Simyo is door CCDNA uitgeroepen tot de meest klantvriendelijke telecomprovider van 2015! De Custom Centric DNA Awards, kortweg CCDNA Awards, worden elk jaar uitgereikt door BearingPoint Management en DVJ Insights. Aan de hand van een uitgebreid onderzoek zoeken zij uit wat de meest klantvriendelijke bedrijven van dit moment zijn. Niet alleen de telecomproviders worden onderzocht, maar ook banken, automerken en energiemaatschappijen.

Simyo

Om erachter te komen wat de meest klantgerichte bedrijven zijn, voerde DVJ Insights een onderzoek uit onder ruim 11.000 consumenten. In acht verschillende sectoren werden meer dan 100 bedrijven onderzocht.

Klantvriendelijkheid staat voorop

In de telecomsector vinden de respondenten Simyo het meest klantvriendelijke bedrijf. De respondenten zijn vooral te spreken over het goede contact dat Simyo met zijn klanten heeft, stelt DVJ Insights.

Bij Simyo staat elke dag in het teken van onze klanten. Wij willen voor onze klanten altijd zo goed mogelijk bereikbaar zijn. Zo kun je Simyo vragen stellen via de telefonische helpdesk, e-mail, het Simyo Forum en Twitter. Wij zijn trots dat we deze prijs kunnen toevoegen aan onze prijzenkast. “Bij Simyo regelen we alles met een klein team”, vertelt Mischa Oudolf, Marketing Manager. “We vinden het heel belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Daar doen wij elke dag ons best voor. Daarom zijn we heel erg blij met deze award!”

Simyo vindt de CCDNA Award natuurlijk een mooie erkenning en zijn blij dat we ‘m aan onze prijzenkast kunnen toevoegen. Nu we de prijs binnen hebben, willen we bewijzen dat we ‘m echt verdienen. Daarom blijven we hard werken om zo goed mogelijk voor onze klanten bereikbaar te zijn én deze tevreden te houden.

Simyo liet enkele grote spelers achter zich zoals KPN, Hi, Vodafone en T-Mobile.

Het laatste nieuws

Gerelateerde artikelen